sâmbătă, 13 februarie 2010

Am facut aceasta pagina ca sa va daruiesc o oaza de liniste, de iubire si de caldura. Lumina..lumina...lumina pierduta prin crengi, alerg dupa tine alerg. Am alergat si voi alerga dupa lumina ,iubire si fericire atit cit voi avea suflare. Bucurati-va cu mine de tot ce e sublim pe acest pamint! Viata merita traita! Viata trebuie sa mearga inainte..ne-a fost data fara sa o cerem si vom pierde-o fara sa fim intrebati...incercati macar o clipa sa fiti fericiti!

ULTIMUL VALS

Când toată iubirea acum s-a sfârşit
Şi noaptea se-aşterne în noi şi-nfinit
Se-aude în taină un trist, ultim vals
Dar noi ne-am pierdut chiar şi paşii de dans.

E totul pierdut în zăpada din noi
Şi visul ce-a ars peste punţi, peste ploi
Am vrut să plutim într-un vals neuitat
Dar valsu-a murit şi noi doi ne-am uitat.

Se sting chiar şi flăcări când visele mor,
Când nu mai aştepţi nici un alt ajutor
Se rup chiar şi punţi care leagă iubiri
Şi se-nneacă oftând dureroase amintiri.

Şi dacă şi-a noastră iubire a fost
Să moară în zori, negăsind adăpost
Nu-i nimeni de vină, căci totul e zbor
Şi toate din jur se şi nasc, dar şi mor.

În seara aceasta s-aprindem făclii
Să ardă iubirea cât oameni vor fi
Şi ultimul vals să se-audă încet
Cântat pentru ultimul nostru banchet.

Niciun comentariu: